inte mycke bara

skrivet 2007-03-23 klockan 19:18:55
image49Lax, ruccola och pasta, mums! Jättegod lunch *host* kl 15 som jag fick i mig idag.
Idag har jag tvättat kläder kollat på tv och viktigast av allt (nej inte plugg) gjort två cd:n till avslutningsfesten imorgon! Kul, kul! Nu är det bara eländet med vad man ska ha på sig. Kris.

Nu ska jag till Mia och se på let's dance. Hon ville se så ska det låta, men jag MÅSTE se let's dance, det är ju bara 3 lag kvar.

Säger som Kajsa, happy friday!

Kommentarer



skrivet 2007-03-25 klockan 18:38:56

haha pratade jag med dig med? haha jag som ringde eller?
nej jag minns inte mkt usch. inte varit sådär full sen jag flytta hit.


kajsa
skrivet 2007-03-27 klockan 12:07:52

haha! Jaaa, happy friday! Hoppas dagen var bra..



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar