segt som få

skrivet 2007-03-26 klockan 01:16:13
hehe, idag har jag inte gjort mycke bara. kom ur sängen så småningom efter 14 nångång. skulle med och hjälpa städa kansliet efter festen, men det hann dom andra fixa innan jag kommit ut i dagsljuset:) sen gick vi och köpa pizza och åt den hos torsten i hennes lägenhet. det var kul. jag kom aldrig igång idag, har mest kollat på tv:) sällan. Mamma ringde som vanligt och berättade lite om hemifrån. Kul kul, hon var upprörd över att Erica föll ur let's dance.

Sebbe fick sin bil såld idag. jee, vad roligt! Nu blev han jätteglad. Snart kommer han tillbaka. tisdag morgon är han tillbaka i Borlänge. Tur, saknar hon jättemycke. Godnatt!

Kommentarer



kajsa
skrivet 2007-03-27 klockan 12:08:34

hosthost! feberfeber! Hälsa Sebbe...


Carro
skrivet 2007-03-28 klockan 15:03:26

haha, hon monkan som skrev att finnar är bäst, hon är också finnar =) djävla patrioter ni är.
jag vet inget om det där, haha. prata med tessan.
eller jag kan höra med henne om de var på lördag. såntfall ska ni såklart med =)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar