tenta tenta

skrivet 2007-03-29 klockan 23:20:06
hej hej, idag hade vi tenta. Hade läst lite på måndan, lite igår och så steg jag upp 6 idag för att pränta in det sista och dumt nog med tanke på mina studievanor, så tror jag att jag klara det. Skrev som tusan så handen krampa, så hade en hel del att skriva i alla fall:) Får se hur det går..rätt mycke att rätta för Göran 36X10 sidor..morjens!

Idag hade vi säsongens sista träning. Det var roligt. Folk har uppskattat att man varit med:) På lördag är det Tinas 30-års fest så då får vi baila ihop igen:)

Mia gav en söndrig cykel åt oss idag. TACK! så nu ska sebbe remppa den å så har han en mycke tuffare cykel än mig. fast ja e glad för min oxå. TACK marie! Folk tycks tycka synd om oss:)

Vi söker efter en  bil att köpa oxå. Hittade en fin saab, men vi hann inte ens kolla på den innan den hade sålts, damn!

Kommentarer



skrivet 2007-03-30 klockan 01:25:32

Härligt att det känns bra! Har samma känsla här. Man skrev ju konstant i typ 1½ timma eller nåt. Får hoppas på VG men bäst å sikta på G så man inte blir besviken.

Har designat om min blogg nu igen med :P Hade inget å göra idag när jag inte hade nåt å plugga till :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar