1 maj

skrivet 2007-05-01 klockan 23:53:47
hej hopp! igår hängde jag på johanna till mångatan, men där var det inte så jättekul, så vi drog till locus och där var det mer kul. folk tala me oss i alla fall. jag drack en par öl och mådde finfint! hittade en trevlig finne, satu, som jag bjöd till eknäs i sommar. sen drog vi till mongo, kom in gratis men min drink kosta 100 kronor..rena rama råneriet. så d blev bara den enda, vilket funka skitbra. jag dansa mest, värsta movesen..marie från handbollen var oxå där och en hel del annat folk. jag hade kul i alla fall. inte den vanliga vappen.

idag vaknade jag någotlunda bra skick och kila iväg med tessan för att kolla på en lägenhet här på rymden, den var fin och det bodde en jesus-tant där. tessan ville flytta dit. så om johanna får sin etta oxå, så e ju halva gänget här istället:)

sen har jag målat..världens superfinaste tavla. är så sjukt nöjd. ska göra flera versioner av den.

sen åkte jag till skolan för att greja med johanna, fick cykla fram och tillbaka då jag glömde usb-minnet..smidigt, men det var bra med motionen för johanna hade världens bautapåse med godis som jag åt upp..godismonster. vi trixa å greja jättelänge. men det blev bra, så imorrn är vi redo för utskrifterna..jaiks.

ojoj, nu måste jag sova. ska upp i ottan..gäsp!
saknar min sebastian som åkte till finland. puss! snart sjundeå cup och utställning på serendipity.

Kommentarer



skrivet 2007-05-02 klockan 09:50:41

Och nu när det för en gångs skull funkar att skriva inlägg kan jag ju skriva (igen för det funkade inte förut, grr) att Lisa vettu (från Dalarna, Mellringe, plugga till sjuksyrra i Öret) ska flytta till Borlänge i sommar (förhoppningsvis, bor i Mora nu) så då kommer jag och hälsar på er!! :D


ika
skrivet 2007-05-02 klockan 11:32:35

ja, va kul!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar