Amy is here!

skrivet 2007-05-29 klockan 22:09:09
HAha, fösta fotot taget idag och den till höger är från 2004 då jag var i USA!
image142image143








AMY ÄR HÄÄÄÄR! Jag tog 05:49 tåget imorse till arlanda för att möta amy. Hennes flyg var lite försenat men det gjorde inte nåt, eftersom vi måste vänta 3 timmar på tåget tillbaka till Borlänge. Jag var lite trött på tåget så höll på att missa Borlänge, haha. Det var Amy som hörde att de ropade Borlänge i högtalarna å jag fick brått att få på mig skorna.
Kajsa var snäll å hämta de oss. Sen fixa jag lite käk. Lax med nypotatis å greksallad. Det gick hem hos Amy, jee. Alltid lite pirrigt att fixa mat åt andra:)
Sen måste vi ta en liten tupplur. Sen var det lite kaffe å choklad och låna Kajsas cykel då min har punka å dra iväg på handbollsträning. Första träningen med vår NYA tränare! ååååh så rolig! Det kommer bli en skitbra säsong. Synd att jag inte e här på sommaren. Kommer att missa rätt mycke å kommer få kämpa skithårt för min plats. Men jag ska satsa:) Älskar handboll.
En helt jättebra dag har det varit! Förutom att någon försökte stjäla Kajsas cykel då den stod parkerad utanför Maserhallen. Så jäla dåligt! Men som tur var fick de inte sönder låset, men de rev upp sadel-lädret. Dåligt!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar