happy friday

skrivet 2007-05-05 klockan 00:25:50

image111Happy friday! Nu har ännu en vecka gått. Jag har fortsatt måla och reultatet ser ni här på bloggen, lite dålig kvalitet på fotona dock, ny kamera önskas i julklapp;), men man får en uppfattning om målningen i alla fall. Jag vill tacka för alla positiva kommentarer. Skriv mer vad ni tycker, både bu och bä. Jag vill ju få dem sålda, så d e ju bra att veta om de funkar.

Jag har inte alls sportat den här veckan och har dåligt samvete för det, men det känns inte roligt när jag blir så dålig av pollen. Jag ringde i alla fall till vårdcentralen, så förhoppnigsvis får jag gå till en läkare nästa vecka och få ut litet astmamedicin.

Fick betyg i grafik & layout kursen och det blev bara G och inte VG, föll på en tidningslayout-grej. Fick den inte att bli bra..gjorde mååånga försök men,men...

Kommentarer



skrivet 2007-05-05 klockan 11:06:00

Najs! Kan du inte lägga upp lite skolgrejer å? Så kul att se! :)


skrivet 2007-05-06 klockan 13:25:24

idag är det sverige-finland!!!!!!!!! ska höra med satu när hon kommer online, men de e nog inga problem!!!! see you



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar