another week

skrivet 2007-11-18 klockan 18:34:53
hej hej! Nu har det gått en vecka igen. Jag har tydligen haft fullt upp eftersom jag inte hunnit blogga eller så har jag inte haft så mycke att blogga om. Hmm, bådeoch kanske:)

Har varit i skolan nu och ja, Görans timmar är dötråkiga å handlar mest om när han var miljöguru på 70-talet. Den andra kursen med Jonas verkar lite komplicerad. Mycket olika filtyper och processer och alla möjliga förkortningar på allt. I båda kurserna ska vi ha projektarbete, men ingen aning när det ska vara klart å hur stora de ska vara och vad de ska handla om. Linjär algebra har jag inte börjat med ännu, men det lär jag göra den här veckan.

Mamma har opererat knäet. Äntligen suckar alla som sett på eländet nu ett år. Hoppas hennes tillfrisknande går bra. Problemet är bara det att hon har båda benen åt helvete å kan inte gå med kryckor egentligen, men ingen på sjukhuset tycks fatta det.

Match igår mot Täby. Dom studsa fram och sköt. Skitdåligt försvar. Och så satte vi inte våra lägen, därav 30-19. Jag kasta dessutom bort två bollar pga klistret, bollen lossa i fel tillfälle. Dåligt, dåligt! Fick feedback före matchen för förra matchen, den mot AB hemma, och tränaren sa att jag var en av de få som stod upp hela matchen. Jee:) Härligt att höra. Jag gillar verkligen att åka iväg med mini-bussar för att spela match. Vi har så roligt tillsammans, berättar storyn, diskuterar å lyssnar på musik.

Med småtjejerna går det bra iaf. Vi bara vinner! Här ser ni dem:
image214

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar