i telefonkö

skrivet 2007-11-22 klockan 21:12:06
hej hej, har strålat hjärnan med mobiltelefonvågor ordentligt idag. Har ringt Apple! Först grät jag en skvätt till en Cecilia om att jag inte fått några pengar tillbaka för erbjudandet med Macbook+Ipod köpet ifjol. Jag hade ju kontakt med en Jesper, men hans mejl fungerade inte längre och inget hände på mitt konto fastän han lovat det! Nu håller vi tummarna att jag får mina pengar.

Sen ringde jag AppleCare å väntade i telefonkö i över 10 minuter. Ringde pga att mitt batteri till Macbooken lagt av. Tjejen som jag snacka med var imponerad över att jag testat alla tips Apple har på sin hemsida för att få igång batteriet. Dah, jag drar mig för att ringa såna ställen, slipper helst det, så klart man testar fixa grejer själv. Hon skickar ett nytt batteri till mig utan kostnad! Jeee! Jag frågade ifall det varit mycke problem med batterier och det har det varit. Skönt. Dessutom kan man ringa med mobilen till Apple nuförtiden. Mycket bra! Trodde inte man kunde, så har skjutit upp med att ringa, då jag inte visste var jag skulle hitta en hemtelefon. Brukade hälsa på Johanna förut då jag behövde ringa apple.

Nu packar jag för hemresa. Ska åka dagsbåt igen. Har laddat med alla nya prisonbreak avsnitt på macbooken och så har jag nya hus&hem och sköna hem tidningarna. Jee:) Ser nästan framemot det! Egentligen borde jag räkna linjär algebra. Ååååååååh, skulle inte alls orka med matten.
I helgen är det Ninas kalas. Jee, ska festa loss ordentligt. Så längesen sist. Party on!

Kommentarer



skrivet 2007-11-22 klockan 21:36:36

ha det så skönt hemma i finland! hälsa till sebbe!! ses på måndag igen=) kram kram



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar