vintern är tillbaka:)

skrivet 2007-11-27 klockan 15:00:29

image219image217image218























Vintern är tillbaka. blev ju helt deprimerad när allt höll på att regna bort i förra veckan. Fast all denna snö har ju sitt pris. Föll rejält med cykeln när jag skulle till skolan igår. Märkte idag att ena pedalen hade tagit stryk, vågar inte ens se på mitt knä/smalben vad som hänt där...

Ninas 25-års fest var lyckad. Träffade massa roligt folk. Söp på tok för mycket. Gratis snaps=hengenvaara= livsfara. Hade reflex på jeansen när jag gick hem från krogen iaf. Säkerheten i främsta rummet. Tack Sebbe för ditt oändliga tålamod. Tack Nina för en superb fest.

Igår hade vi en annorlunda träning. Jag och Minna var spelande coacher i ett lag och Hanna P och Johanna var i det andra. Vi var helt sjuktbra och vann och nästan alla gjorde mål. Det var jätteroligt att det gick så himla bra. Dags kanske att våga ta lite mer ansvar... På torsdag är det match igen!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar