resten av veckan

skrivet 2007-10-03 klockan 18:06:19
Jag klara bildbehandlingstentan! Wohoo!

Idag skickade jag iväg en stipendiumansökan igen! Pliis give me money.

Overallerna till MittDala var skitsnygga. Mörkblå och blå. Så glad att jag äntligen passar in. Vi har sett ut som regnbågsfamiljen för att citera Minna. Alla har haft olika overaller och det har varit allt annat än enhetligt.

image205Resten av veckan då. Jo Amsbergs skola imorrn 9-16. Ska lära tvåorna om Finland. hehe. Sen handboll på kvällen. Fredag skall jag till Tjärna skolan och informera om klasshandbollen, sen iväg till Norr Amsberg igen och vikariera 11-15. Efter det ska jag äntligen, tvätta min enorma tvätthög. Och se på Idol såklart.

Inget planerat för lördag. Kajsa fyller då, men hon e bortrest. Kanske jag tar en tur på McD. Behöver ju alla pengar jag kan få in. Söndag är det start tidigt, tidigt med F94 till Avesta där vi har seriens första match. Ska bli otroligt spännande att se vad tjejerna kan och hur det fungerar i matchsituation. Sen är det MittDala match 15:30 i Maserhallen mot Lidingö! Alla i Borlänge måste komma å titta å heja! Hoppas jag blir uttagen bara. Inget är säkert nuförtiden längre.

Om en månad börjar jag skolan. Hur ska det gå:) puss å kram

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar