veckan som gick

skrivet 2007-10-12 klockan 22:39:33
Huh, veckan har varit relativ lugn. Har sovit länge på morgnarna och pysslat med ditt å datt den här veckan. Kände mig måttligt schleten efter söndagen.

Igår fick  jag post! Wohoo, inte mycke som ramlar ner i min postlåda nuförtiden när jag inte tar emot reklam längre. Ett nytt färskt nummer av sköna hem och min efterlängtade ungdomskalender. Innuti är den skitsnygg, men pärmen var inte lika fin som ifjol. Lär nog klistra på något eget.
image207
image208
















Idag var det desto mer fjång. 8:00 på morgonen skulle jag vara på kvarnsvedensskola, men cyklade lite omvägar och anlände 8:10, men det gick bra iaf. Informerade om klasshandbollen i 8 klasser. Puh, kom hem vid 10. Skulle avboka handbollsträningen med kidsen på Tjärnaskolan då jag inte hade några bollar, men dom hade lite bollar på skolan, så jag gick dit ändå. Det gick jättebra, ungarna sprang omkring som galningar:) Lärarna trodde jag sysslade med sånthär jämt, men jag är ju värsta nybörjaren:) Ska köra ett pass till nästa vecka. Då blev dom jätteglada, barnen alltså:) Alltid tacksamt att vara ung och ny och inte deras gamla tråkiga lärare, hehe.

Sen kom jag hem och var skittrött. Sov sen en stund. Typ 3 timmar. Sen var det mataffären som väntade. Måste ju fixa matssäck till imorgon då vi ska till Rimbo. Start 9:20. Matchen är 14:00.. kommer bli en lååång dag. Hoppas hoppas det går lika bra för mig som förra matchen. Kändes iaf skitbra. Har dock inte fått någon feedback av tränarna, förutom Tommy som alltid stöttar. Men desto mer av alla vänliga själar. Ni vet vem ni är. Tack, det värmer och det behövs:)

Kommentarer



kajsaa
skrivet 2007-10-15 klockan 14:00:45

vill oxå ha en sån söt kalender =)


din kära lillasyster
skrivet 2007-10-16 klockan 22:17:55

go ikiliini! =) (kolla din mejl)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar