Jag är en vinnare

skrivet 2007-09-16 klockan 20:15:27

image201

Hej hej, nu har vi haft säsongspremiär i handbollen! Första matchen var idag i Ludvika mot Åkersberga. Vi vann med 23-20, men vi ledde med jättemycke, så de siffrorna är inte så beskrivande. Jag fick inte börja i öppningssexan, så det är en besvikelse. Jag hade en bra match och fick spela mer än halva tiden, så det var bra. Innan slutet av första perioden kom jag iväg på en kontring, men jag var själv så jag studsade så gott jag kunde och fintade till och kastade MÅL! Precis i sista sekunden. Liiite najs! Så jäla bra! Haha, ingen trodde att jag skulle göra d, varken vi eller dom.
Minna var lagkapten och gjorde det bra! Hanna och Linnéa var speciellt bra idag! Grattis till oss!

Som ni ser har jag fått nr 14 ------>
Ser framemot säsongen! Heja Mittdala!

Kommentarer



Anna
skrivet 2007-09-18 klockan 16:42:19

wiii grattis :D ska komma å kolla så ofta jag kan ;) fan du SKA ha en plats i start sexan:D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar