Mäccilainen

skrivet 2007-09-04 klockan 22:06:22
image190Nu är jag anställd på McDonald's eller Donken som det kallas här. Hemma kallas det Mäccen. Ska ha min första tur nu på torsdag. Iiik, jag är lite nervös. Men det ska nog gå bra. Känns bra att ha ett jobb. Är jämt orolig för ekonomin nu när jag inte får något studiestöd eller lån längre.
Sen ska jag förhoppningsvis vara dagistantvikarie oxå. Sen ska jag jobba lite för BHK och informera om klasshandbollen i skolor. Sen ska jag vara tränare för F94. Så fullt upp med andra ord.
Sen ska jag uppdatera Ninas och Fridas hemsidor..och min egen borde jag oxå få gjord. Hoppas på många långa regniga dagar.
Träningarna idag gick inte så bra. Golvet i Maserhallen är skithalt och det gör det jättesvårt. Ush!
Idag när jag skulle tvätta så låste jag in tvättstugenyckeln i tvättstugan. Snyggt! Gick sen till min granne, en gubbe med en stor schäfer, för att låna hans nyckel. Han var jättesnäll och letade i sina lådor eftersom han inte själv andvänder tvättstugan. Ska sätta en chokladstång i hans postlåda som tack:) Fazers blå, såklart!

Kommentarer



skrivet 2007-09-04 klockan 23:00:17

Hehe så du ska också göra karriär på McDonald's. :) Jag har jobbat där flera svängar förut och det är, inte det flashigaste kanske, men helt ok. Rätt kul tom om man jobbar med roligt folk och de flesta brukar ju vara unga så det är kul! :)


skrivet 2007-09-05 klockan 14:23:42

grattis till jobbet!! då ska ja komma o äta ngn dag när jag är frisk! kram kram


Carro
skrivet 2007-09-06 klockan 09:10:52

Härligt med jobb nu iaf Ika.
Vad gör du i helgen? Borde ju ses nåt. Var skitlänge sen.
När du får nån liten lucka that is ;) hälsa sebbe (bor han fortf i finland btw)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar