nästan roligt

skrivet 2007-09-27 klockan 18:14:38
image204
Hej! Nästan roligt att ha mens nuförtiden när bindorna ser ut på följande sätt
<------------
...eller sen inte.

Idag har jag jobbat på donken, det var stressigt å jag var superkissnödig å mina läppar höll på att torka ihjäl. Dessutom tjata jag för mycke på köket igen, så dom gillar mig inte farligt mycke.

Igår var jag på Amsbergsskola å vikariera igen, ska imorgon oxå. Fick dessutom lite mer vikariat där, så det betyder ju att dom gillar mig. Vad bra! Svårt att veta om man gör rätt lixom. Försökte övertala 5:orna att delta i klasshandbollen oxå:)

Gårdagens F94 träning gick bra. Det var 8 tjejer den här gången, så dubbelt upp från förra onsdagen. Kul, kul. Första matchen är redan 7 okt, så det närmar sig med stormsteg.
Annars då, ska uppdatera Fridas hemsida i helgen är det tänkt. Det ska ju regna så. Sen ska jag söka ett stipendium, är luspank, Får lön nästa månad så det är ju bra, men skulle behöva nya inneskor till handbollen och löparskor, men dom får vänta till våren. Vinterjacka kan man väl glömma. Åh, jag som vill till alperna i vinter. Hatar att vara fattig. Om 2 år är jag förhoppningsvis ute i arbetslivet och tjänar cash! Hej hopp!

Kommentarer



skrivet 2007-09-28 klockan 00:32:18

Haha, jag måste verkligen gå förbi McDonalds när du jobbar nån dag. så ska jag bli arg för att mina pommes frites är för sladdriga o slänga dom på dig.
Kåren imorgon? :D


ika
skrivet 2007-09-28 klockan 22:07:51

lär rekommendera minimorötter!?



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar