ruptur av främre korsbandet

skrivet 2008-04-17 klockan 17:41:33
Okay, nu har jag fått resultat. Jag har alltså en ruptur av främre korsbandet i vänster knä. Vet inte om det är partiell eller total. Läs mer här men det kändes nog som en total eftersom det gjorde asont. Har nog aldrig skrikit så högt och så länge. Det var hemskt.
Ska få en remiss till en sjukgymnast för vidare bedömning och åtgärder. Så det blir att vänta å se. Min läkare Jamal skriver: Var snäll och tar det lungt till du får kallelse från Falun, tack. hehe,ska jag ta det lungt..Neeeej!

Är mitt i projektet kårmagasin du&du. Kul! Kan helt tänka mig jobba med något sånt i framtiden. Jesse ska fota omslaget:)

image265











Kommentarer



skrivet 2008-04-18 klockan 07:45:50

Fan att jag inte tänkte på det, du skulle ju ha kunnat söka sommarjobb här ju! Som redigerare!


ika
skrivet 2008-04-18 klockan 16:49:20

finns d såna sommarjobb!!!!! dah!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar