handboll femtusen

skrivet 2008-08-25 klockan 13:43:52
I helgen blev det mycket handboll. Först 4 timmar på lördag och sen 2 timmar på söndag plus match mot Mockfjärd och så såg vi herrfinalen tillsammans på tv. Jag rehabar fortfarande. Känner migg pigg å kry men vet ju att knä inte håller. Ska till min sjukgymnast Anders den 4 sept. så får jag höra vad han tycker. Ska skaffa ett skydd iaf, såntdär med järn å shit, så saker och ting hålls på sin plats. Gymmade iaf i söndags med Helena och det kändes bra och det går bra att springa, så det är positivt! Är sjukt sugen på att spela. Säsongpremiär mot Avesta den 21 sept i Avesta. Kommer inte kunna spela på några månader, så ni kan gissa att det tar emot lite. Vill så himla gärna!!! Kolla in gänget på Mittdalarnas hemsida -> Foton från Edsbyn

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar