mobilt bredband

skrivet 2008-08-28 klockan 00:03:54
Idag fick jag mobilt bredband. Funkar finfint här hemma. Ska bli intressant att se hur d funkar ute i världen, eller ja Sverige. Man har ju läst en hel del horror stories om folk som surfat utomlands och fått skyhöga räkningar.
Sen kom mina cd:n som jag beställt. Coldplay och One Republic. och Into the wild på dvd. Mucho nice.

Idag hade vi första föreläsningen i grafisk material kursen. Vi har typ två nya lärare som tagit över GT. Gustav som vi har i kursen verkar bra! Hoppas verkligen det blir ordning och reda nu. Ska imorgon till studievägledaren för att checka av att jag är i fas. Iom att jag kan tillgodoräkna rätt mycket, så då läser jag bara en kurs nu. Det är bra, då kan jag jobba å så. Men jag har en piss-mattekurs som jag borde få godkänd.

Sen hade jag träningar. Det gick bra. Bolla mot en vägg typ:) men ja, känner mig sjukt bra i kroppen, men ja, knäet håller nog inte ännu. Ska till sjukgymnasten 4 sept. så då får jag se hur han tycker det verkar. Vill spela handboll nu!!

Sen hade vi tjejmiddag med hos Kristin med Carro T och Kajjan. Jättekul. Mer sånt. Imorgon är det smygpremiär på kåren. Kul. Är glad!

Kommentarer



skrivet 2010-07-13 klockan 19:51:55

Vilken operatör valde du på ditt mobila bredband?

Fungerar det bra? :)


ika
skrivet 2010-07-14 klockan 08:35:45

Jag hade comviq. Funkade helt okej. I slutet av månaden blev det segt pga att jag gått över nån sorts gräns. Har dock inte det längre.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar