bergochdalbana

skrivet 2008-12-15 klockan 21:33:56
Åh, vilken dålig träning jag gör idag! Ville bara gråta när vi sluta. Piss å skit och gröna ärter. Fick på käften av Hanna också, så nu är käken helt öm. Madde är inte den snällaste heller. Aja, det suger med tanke på att dagen annars varit superbra. Kanske man inte borde träna när man är krasslig. Hmm..

Iaf idag började vi med ET-flex mässmaterialet som vi skall göra i trycksaksproduktionskursen. Fick lite smakprov på promobilderna av Nina och dom var utsökta som vanligt! Jobbar med Kajjan och Johny och det går så himla bra. Alla pushar på. Bra med tanke på att jag är så lätt distraherad.Vi har bestämt format och nu börjar formen ta sig. Hur kul som helst. Det hela slutar med en visit i Helsingfors då vi bygger och designar deras monter till båtmässan i början av februari. Ser framemot detta.

Sen så har jag och Kristin blivit utvalda som ett av tre par av en jury för att tävla om att få göra ett äventyr i nokia 48h challange. Det handlar om heliski i Kittelfjäll!! Åh!!!!!!!!!! fy fan va najs! Så nu gäller det att mobilisera alla man känner och få alla att rösta på oss. Meddelar här på bloggen när det startar. Röstningen avslutas iaf 21sta december kl.24.00. Tror vi fajtas mot två par som är killar. Så nu gäller det girlpower!

Kommentarer



skrivet 2008-12-15 klockan 21:40:41

WWIIIIIHHHOOOOOWOOOOOOOOOOOOOOOW

inte träna när man är snuvig i nosen


skrivet 2008-12-15 klockan 21:41:58

WWWWWPOOOOHHIIIIIII!!

inte träna när man är snuvig i nosen


ika
skrivet 2008-12-15 klockan 21:59:15

sällan kajjan du kommenterar två gånger i rad:)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar