comeback

skrivet 2008-12-14 klockan 18:54:44
tjo, min comeback gick bra idag i Hedemora. Knästödet funkade bra och jag hade inte ont. Vaden krampar dock lite pga att stödet ligger på så hårt. Fick börja i första sexan och det var ju fantastiskt. Första halvleken är jag nöjd med, fick bra träff i försvaret och gjorde mål i anfallet och fixade straffar. I andra halvlek lyckades jag inte lika bra. Tappade fokus flera gånger kanske pga trötthet. Är fortfarande lite krasslig. Fick förtroende och mycket speltid, men kunde inte riktigt förvalta det i andra halvlek. Vi förlorar mot Hedemora! Va fan! Vi gör så mycket tekniska misstag att det är inte sant. Nu blir det att kriga mot Arbrå nästa söndag!

Jihuu, Finland vann i finalen mot Sverige i innebandy!!! Fett najs!

Kommentarer



skrivet 2008-12-14 klockan 19:01:34

Hej =)

Har du lust att hjälpa mig med en väldigt enkel sak? Nämligen att bli medlem på 2 sidor, det är gratis.

Blir du medlem så kommer jag länka till din blogg, snällt va?



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



och



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



är du aktiv på sidorna kommer du få gratis presentkort på H&M, Makeupstore, Kicks, Body shop eller GinaTricot! Det passar väl bra nu till jul och rean? :)



Tack på förhand.



Kram Sanna!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar