fantastisk support

skrivet 2008-12-18 klockan 12:13:27
Åh, så härligt att höra hur många det är som hejar på oss.
-Jag röstar så ofta jag kan på er tjejer! är det många som säger.

Båda jag och Kristin är så himla glada över allt stöd:)

Tack alla som röstar!!

Tror vi leder igen. Åh, va kul.

Som sagt en finne och en stockholmare i Norrland det kan ju inte bli fel, eller? Haha!

Har ni kollat in våra bloopers på vår supportgrupp på facebook? Sök på Vote for Kristin & Ika in nokia 48h mission.

Den första är så bra! Jag slintar in framför kameran och så har jag min namnskylt uppochner! haha, jag menar kan det gå mer fel första gången:)
Vi hade mindre än en dag på oss att filma det och vi hade asmycket i skolan just då, så det blev lite bråttom. Kristins fina snöflingor ser coola ut. Och jag trasslar in mig i dem, haha.


Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar