idag

skrivet 2008-12-10 klockan 20:06:05
>fick jag min knäortos, knästödet alltså. Jee! Ska testa den imorgon på träningen i Mockfjärd.

>hade vi studiebesök på Hagagymnasiet. Dom har en litet bokbinderi/tryckeri. Det är så fel. Dom har limbindning, wire-o-bindning. En RIP som kostade skjortan och så skriver dom ut med rödstick iaf. Sen har dom ev vinylskärare, så man kan göra dekaler och lamineringsmaskin upp till 160cm bred. OCH en storformatskrivare med 12(!) färger! Vad i h-lvete. Å dom skriver ut bilder som dom inte ens bildbehandlat. Känns så jäkla fel. Dessutom har dom en programmerbar beskärare medan vi har en gammaldags såndärn ta-tag-i-ett-handtag drag ner hoppas d blir rakt skärmaskin! Vi har iofs en ny skrivare så d e ju inte sååå illa, men ändå. Får fnatt!

>har jag varit så trött, har känning av en förkylning också. Jag som aldrig är sjuk!!

Kommentarer



Anonym
skrivet 2008-12-10 klockan 22:02:56

bit mer på naglarna. slicka på fingrarna.


skrivet 2008-12-10 klockan 22:03:09

bit mer på naglarna. slicka på fingrarna.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar