intensivt

skrivet 2008-12-17 klockan 12:47:48



Intensiv dag igår. Jag vakna av mig själv kl 6. Sjukt! Haha. Alla som känner mig vet att jag inte stiger upp innan 10 frivilligt:) Vi fortsatte med projektet i skolan och folden tog form. Allt tar ju dock längre tid än man tror, så det blev väldit stressigt på slutet. Vi skulle ha behövt en dag till, men vi hinner fixa resten efter nyår. Gott med kaffe från donken iaf. Ber om ursäkt flickor att jag lämnade er på slutet.

Vi spelade in vår promotionvideo med Kristin igår också. Summa sumarum så var jag på skolan igår från 9-23:30. Sjukt! Tur att Kristin hämta macka och banan åt mig på kvällen. Vi jobbar stenhårt med att promota oss för nokia 48h mission. Röstningssidan kommer upp i eftermiddag så håll utkik!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar