lång dag

skrivet 2008-12-20 klockan 00:44:18
Blev en lång dag idag. Efter en kort nattssömn steg jag upp i ottan för att ta mig till jobbet. Det var ju livsfarligt att cykla idag när det frusit på. Man borde nog ha cykelhjälm, men jag har lixom aldrig kommit mig för att skaffa d. Ska väl hända nåt innan man får till d.

Det var kul på jobbet. Frukost är rätt skönt att jobba. Men sen blev det ju inte speciellt lungt idag då det var fredag och barnbidraget hade kommit. Jag fick springa runt och fixa en massa saker. Trivdes bra idag igen. Alla är så himla snälla;) Dessutom var det flera stycken som berättade att dom rösta massa gånger på mig och Kristin i nokia 48h mission. Så himla kul att höra hur folk är med och supportar oss. Stannade längre än tänkt på jobbet och var rätt seg när jag kom hem, tänkte ta en nap, men sen får man ju inte sömn på kvällen, så höll mig vaken.

Sen var det dags att fixa lite slingor i Kristins hår. Vi träffades i Kupolen och gick runt lite, köpte färg och gick till Kristins. Kom nyss hem därifrån och hoppas på att hon blev nöjd med resultatet. Det var asbra system med aplikationsmunstycke på en flaska, så fick det rätt så jämt. Cykellåset hade annars frusit också. Det var första gången för mig. Visst har billåset frusit men inte cykel. Hällde varmt vatten på det och då fick jag upp det, men det var ju inte så smart när jag skulle låsa och sen få upp det för andra gången:) Tur så fixade sig med te-vatten från donken.

Nu är jag trött. Ska jobba 10-19 imorgon. Hoppas det blir kul.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar