redan 10h i Finland

skrivet 2008-12-23 klockan 17:20:56
Anlände imorse till Finland. Började bra med att jag missade Helsingforståget från Åbo hamn. Det har tydligen börjat gå 15min tidigare än förut. Eh. Tur så kunde jag åka med Tammerforståget till Åbo och där ta Helsingforståget. Puh. Just snyggt det annars sku vara.
Frida hämta mig från tåget och det första jag gjorde var att jag åt en möglig smörgås. Uj, sällan mamma har gammalt bröd. Sen tog jag en tupplur, blir aldrig så mycket sovet på båtarna även om den här gången gick det bättre.
Idag har jag hängt med syster, sen blev det matbutiken med mamma där jag träffa en massa gamla bekanta +deras bebisar, kul. Nu ska vi snart äta och så borde jag hjälpa mamma med städning. Mina bröder har också anlänt, julafton imorgon, jej!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar