terapi

skrivet 2008-12-04 klockan 16:17:47

oj, euron är 10,59 mot kronan. sjukt! förritiden var det ju knappt 9,10. så man tjärnar 1 krona extra för varje euro i dagsläget. varför har jag inte några tusen att överföra från finland till mitt svenska konto? Borde försöka göra nåt frilansjobb i Finland jue. Nån som behöver hemsida, logo, anything?

Åh, jag är så glad att vi har snö igen, då känns det som riktig vinter. Har satt lite ljus i fönstret + en ljusstake. Hjälper inte riktigt mot tröttheten, blir nog en extra liter kaffe per dag.

Nu börjar lägenheten bli i skick. Köpte en kökshanduk idag, men trevligt mönster, så nu börjar jag bli ganska nöjd. Bara jag får mitt bredband så blir jag glad. Ringde och beställde lite isolering till mitt fönster också. Drar supermassor och känns lite idiotiskt att elementet står på för fullt och iskall luft kommer genom springorna. Har faktiskt varit duktig och ringt massor till, bahnhof, disponenten och intersport. Jag kan alltså få sjuk ångest över att måsta ringa. T.ex. bahnhof tog mig 3 veckor att ringa till. Borde gå i terapi. Tror det är pga när finnar ringde hem till oss och man inte förstod vad de sa. Man bara skrek -Mammaaaa! -Pappaaaa! D e nån finneeee!!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar