sidu månda igen

skrivet 2008-02-25 klockan 23:10:16
Idag har jag jobbat på donken. Var för långsam i köket, det var inte på uppmuntrande. Tur, så fick jag gå hem tidigare. Gick då till lagerhaus och blev på bättre humör:)
Sen träna jag småtjejerna. Det gick bra.
Sen var jag till Vallenhallen å titta på MD träningarna. Fick oxå ge mina synpunkter på säsongen och nästa. Vill så himla gärna fortsätta, hoppas, hoppas det går. Har haft en helt super säsong i år.

Igår satt jag och Kristin på skolan ( ja, en söndag) och var duktiga. Fastän vi mest fikade:)
Skulle se Oscarsgalan, men somnade. Kan bara konstatera; så många filmer man borde se, så lite tid...

Vi ska till alperna. Det blir Avoriaz v.12! Wihuu, Jag, älsklingen, Simon och Johan. Ska boka så fort pengarna kommer in på mitt konto.

Den här veckan e busy busy... förutom skola mer än heltid så har jag grafisk design kursuppgifter, et-flex hemsida och ninas nya tatuering. Lär få äta på Tenoren hela veckan. Gott:)

Skulle jag passa i permanent? Mickis behöver 3 pers att permanenta, säg ni..det skulle ju vara djärvt iaf:)

Kommentarer



Mia
skrivet 2008-02-26 klockan 16:21:13

Klart du ska testa en permanent, kanske inte jättekrulligt men lite vågigt så där. Jag tror du blir fin som en prinsessa! Kram Mia



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar