neue shoe

skrivet 2008-01-09 klockan 00:14:46
image223Gott nytt år! God fortsättning. Hoppas det nya året har börjat fin för er alla. Jag hade en bra fortsättning tills jag kom tillbaka till Sverige och upplevde första dagen på inläsningsveckan. Åh, så mycke ogjort, så mycke som ska pluggas och var äro min motivation? Inget bra tillfälle att bli av med den nu lixom.

Match i lördags. Skitbra feelis! Vi vann sen med 12 mål, varav jag gjorde 2. Very Nice! Nästa match på fredag.

Tränaren drar till NY och det gör Sandra oxå, lite avis man blir. Men jag ska försöka åka till en alptopp nu innan vårblommorna slagit ut. Får se hur det blir med det. En helg i Paris med Sebbe ska det också bli, mais oui!

Köpte nya löpardojjor idag på stadium. Hade glömt mina i Finland. De är köpta i usa 2004, så det var visseligen dags för ett par nya. Jee! De matchar min vinddräkt och min cykel faktiskt, haha!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar