tentaveckan e över

skrivet 2008-01-18 klockan 20:49:37
hej! äntligen fredag och tentaveckan är över. kan allt annat än vara nöjd över min insats den här perioden. linjär algebran har jag helt medvetet glömt bort. projektet i kontorsmiljö knåpa vi ihop me johny å bjömpa lite fuskigt, det andra projektet i grafiska produktionsflöden med kajjan klippte å klistra vi ihop på 4 dagar, dessutom läste jag inte alls flitigt till tentorna å öppna inte en enda bok under jullovet. ush. MEN positivt är att det inte kan bli så mycke värre, haha.

Ser framemot design I och tryckteknik I som går i nästa period. Det är rätt häftigt schema med typ lektioner 2 fullbokade dagar i veckan. Very najs, med koncentrerad kunskapsintagning. Det betyder att jag har goda möjligheter att jobba, vilket betyder att jag inte behöver oroa mig så mycke för att inte få ihop tillräckligt med pengar.

OCH Vi ska åka till ALPERNA. närmare bestämt canazei i italien. Då kan man skida i Superski Dolomiti som är ett av de största skidområdena. Man behöver inte åka en endaste backe två gånger, haha. v.13 blir det här, 22.3-29.3 wohoo! Det är jag, Sebbe, Simon och Martin som drar iväg. *haPpy*
image225

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar