victory

skrivet 2008-01-20 klockan 19:14:57
HUh! Vi vann mot Enköping idag! Vi ledde jättemycke, men så blev det sådär spänt igen på slute. Vi som skulle sluta med det. Fanns inte så mycke publik att underhålla:) Sverige hade match i EM samma tid, hmm undrar vad folk vade att titta på:)
Jag skadade knäet. Skulle sätta i och fick en knuff i motsatt riktning. Knäet hoppade 5 meter i sidled å JÄKLAR vad det gjorde ont. Skrek och skrek å skrek, hörde bara hur det ekade, men kunde inte sluta. Det gjorde så ont. Sen var det slutspelat. Tur så var det lite senare än förra gången vi mötte Enköping, så var det halvvägs in i första halvleken som jag skadade mig. Då föll jag hårt på nedre ryggen. Ush, skulle helst slippa operera det knäet. Har ju opererat det andra, så det är ju inget nytt. Jag har ärvt väldigt slappa leder. TYvärr. Å inget av min pappas spänst:)

Skolan börjar på tisdag. Skönt med en dag extra att ladda.

Kommentarer



skrivet 2008-01-21 klockan 12:22:45

Tjoo IKA!
hoppas det är hyffsat bra med knät ändå :/ TRISST!!

ojojojoj, vad du hade mycket på hjärtat! =)

Ja, jag och Jonte satt ett tag. Jag skrev ganska mycket på 1an. Men annars så var jag mest seg i huvet i fredags tror jag. haha! Typ tänkte på annat hela tiden, så att flera minuter ibland utan att skriva nått.

Print Mässa, har jag inte hört nått om!? Men Mässor är det bästa jag vet =) Ska du dit? Kostar det? Men satan va länge dt var då. Tror min syster tar studenten då kom jag nyss på!

Ååå härligt med alperna =) VILL OXÅ!!! Har en kompis som är där nu och i 3månader franmmåt!!aaaa!!

Konstigt schema vi har!!
KRAM KAJJAN



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar