into the wild

skrivet 2008-03-29 klockan 01:36:41
image260
Fredag bästa bloggdagen..alla uppdaterar och många av dem flera gånger. det glädjer mig:)

Renskavstortilla hos Kristin ikväll och final i Let's Dance, jo jag vet, lite "vuxenpoängs-prata pension":s varning, men ack ändå underhållande ur ett perspektiv. Dessutom är det bra att ha något att diskutera med mamma över telefon.

Sen såg vi, eller jag medan Kristin sov (hon hade vakat förra natten med en designuppgift), på filmen INTO THE WILD. Såg delar av den i alperna, men inte slutet, så ville se den på nytt och shit vilken vacker film. Tåls att se flera gånger. Se den!

Imorgon är det Donken 15-22 och på söndag Handbollens dag i Falun. Sen ska jag till Finland 2 april. Sebbe fyller då! Stannar till den 6te.

Godnatt.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar