doftspray

skrivet 2008-05-08 klockan 15:42:34
Igår jobbade jag på donken igen. Det var riktigt roligt. Sen ville folk inte gå hem, så hängde kvar till dagens metro anlände. Mycket skratt, svett å doftspray!
Ska jobba ikväll igen.
Idag har jag varit å hämtat min keps som jag glömt på Åselby förskola, sen har jag handlat bl.a. smörjmedel till min gnisslande cykel och en ny ringklocka. Fattar inte hur folk rör sig på cykelvägarna i den här stan och inte dör att snacka om centrum. Man borde seriöst ha en pulsmätare å se hur pulsen stiger så fort man närmar sig. Grymt dåligt planerat för cyklister där!! ush!
Blir brått från träningen i Vallenhallen ikväll till jobbet. Ska gå på gym, hmm. Jag är ingen gym-fantast, men måste rehaba mitt knä.
Imorgon är det städning på skolan i GT-labbet 08:00..gah, hur ska jag vakna tills dess? Ska bli fint där nu.
I helgen tänkte jag sola:) Lovat toppenväder.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar