glad!

skrivet 2008-05-06 klockan 22:48:49
Hej!
Jag är glad. Sommaren är här, den värsta allergichocken har gått över och jag kan njuta.

Fick positiva besked hos sjukgymnasten i måndags! Jag behöver inte operera knäet, det var tillräckligt stabilt för att klara att hålla ihop med att bygga musklerna runtomkring. Först fick jag en chock då sjukgymnasten informerade att främre korsbandet är av! och att jag fått en smäll på skelettet oxå. Shit! Trodde ruptur var en bristning och inte så farligt. Gosh, men som tur var klara man sig utan ett främre korsband och skelettskadan läker av sig själv. Så nu ska det inhandlas balansplatta, gummiband och simfötter. Här ska cyklas, simmas och gymmas. Tur så har F&S gratis gym den här månaden. Lite deprimerande är att det gått över 3 månader sedan jag skadades, så skulle ha kunnat börja rehabilitera mycket tidigare. OCH att jag fick en avbokningstid var ren tur! annars skulle jag ha fått vänta ännu längre!

Nu har jag hängt med å sett på försäsongsträningarna och heja på tjejerna. Blir glad av det. Så många härliga tjejer! Vill såklart vara med! men ska köra mina egna övningar vid sidan om, så man hålls med i gemenskapen. Huvudsaken är att jag är med nästa säsong och vi har kvar våra gamla tränare! Blir lycklig av bara tanken på det. Tänk att det fått en sån inverkan på mitt liv. Tråkigt nog ska en av våra bästa spelare gå till Avesta. Hon är den som varit bäst på att lägga in bollar på linjen.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar