grannsämja

skrivet 2008-05-30 klockan 16:23:06
Här i Karis (egentligen Pojosidan) tycker vi om att sprida kärlek...
Jag kastade 2 påsar med hundskit i höghusets sopcontainer. (Jag vet Rockie bajsar mycket) Det skulle jag inte ha gjort. Dessutom skulle jag inte alls vara på höghusets parkering. Där hade jag inget att göra. Två futtiga påsar med skit och en rask tur över parkeringen och man får skäll. Det finns ju annat att klaga över, MEN det händer tydligen inte så mycket i folks liv. Och dessutom ska man verkligen inte sätta sin tå på någon annans mark. MITT, MITT, MITT är inte DITT!

J-vla neggo tant. Jag ber hemskt mycket om ursäkt och det ska aldrig hända igen. Nu tänker jag njuta av solen och fortsätta älska hundar. Var det något mer? -undrade jag och gick...

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar