inlåst

skrivet 2008-05-09 klockan 02:38:22
hej, kom just hem från donken. blev inlåst på en toalett ikväll. satt där i typ 20 minuter innan sofia kom och släppte ut mig. försökte först banka å skrika, men vi har så hög musik på i restaurangen när vi städar, så ingen hörde något, dessutom var jag två dörrar och en vägg ifrån de andra. så det var bara att chilla å vänta på att de skulle börja fundera var jag blivit någonstans. tur att dom inte trodde jag fått nog, tagit lopputili och stuckit hem. snyggt att sitta en hel natt på en liten toalett, iofs finns d ju vatten och kiss-möjlighet:)
annars så var det inte ens hälften så roligt att jobba idag som igår. en tjej jag jobba med bara gnällde å gnällde...ååååh, blev tokig. fjortisvarning.

en trevlig överraskning var att Linda Latvala en gammal klasskompis från örebro kom via DT:n ikväll. Vi bodde på akutboendet i ett nedlagt mentalsjukhus tillsammans. Hennes kille har tydligen fotat de bilder som jag använt till undersjordiska upptäcktsfärder uppslaget i du&du. Jag trodde de var från Falu gruva, men de var tydligen från Ludvika. Hmm, nätt.

Blev inte mycket gymmat ikväll, vi gick bara å kolla på utrymmena å så fick vi pröva lite på stånglyftgrejs. Så nu ligger jag efter i min rehab. Bör göra 3 gym besök per vecka, så får ta d 3 dagar i rad. inte så smart.

I helgen blir det soligt och jag ska designa å kanske till och med måla lite..wohoo, har en hel del tråkiga plagg som skulle kunna hottas upp med lite tryck också..känner hur det kryper i kroppen av pysseliver:)

by the way, typ 25 pers som läser min blogg med kommentarerna lyser med sin frånvaro, skriver jag SÅ tråkiga inlägg? okej, jag vet man ska inte sukta efter dem, man får dem när man förtjänar dem:)

Kommentarer



kristin
skrivet 2008-05-10 klockan 14:29:01

Haha, skön grej med toaletterna, jag hade fått lite panik tror jag =P



Bör kanske tillägga att akutboendet i örebro inte var för att du blivit inlagt på mentalsjukhus, utan att det var för studenter som inte hittat nåt ställe att bo på. Det finns möjligtheter till missförstånd!! =P



ika
skrivet 2008-05-10 klockan 17:35:38

haha! bra point!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar