röd nos

skrivet 2008-05-26 klockan 15:43:40

Järnvägen cup i Hallsberg är över. Det var riktigt roligt och man fick handboll för hela pengen. Mina F94 fick spela 4 matcher à 2x20min båda dagarna. Det är riktigt mycket handboll och dom blev mer och mer slitna. Linementet kom väl till användning då vader och ryggar stelna till. Vi kom till semifinal i B-slutspelet. En godkänd insats med tanke på att tjejerna är ett år yngre än de flesta lagen.

Vädret var helt fantastiskt! SOL femtusen och jag brände nunan. Min näsa är nu läckert röd. Ser förövrigt väldigt sliten ut på bilden --->
Hårt jobb att coacha å det blev väl sådär med sömn.

Älskar verkligen turneringar som dessa. De gånger vi åkte till Eken cup, Norway Games och Dronninglund cup var helt suveräna. så himla roligt. Kul att återuppleva litet av det i helgen. Finns en gnutta tjusning att sova på en luftmadrass i en stor bollhall med 50 pers:)

Kommentarer



Kajsa
skrivet 2008-05-27 klockan 15:57:22

oj vilken fin design =)

(jag som nyss fick panik & ångest över mig och defalta den till en mall MmmohohhoooaaaaaaA)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar