böter

skrivet 2008-11-18 klockan 21:36:20
Fick brev från polismydigheterna i Finland idag. Blev lite skärrad. Tänkte de skulle haffa mig för skattebrott eller nåt. Det var fortkörningsböter! Hmm, vem har kört min clio för fort? Messade syster och frågade om hon vet något om saken. Hon erkände sig skyldig, haha. Hon hade haft bråttom till ett möte och kört lite för fort. Mamma och Frida trodde brevet skulle komma hem till Matsgatan så dom varna inte mig.

Har annars punka igen. Nu skickar jag cykelhelvetet till cykelaffären här brevid.

Sen funkar inte mitt nya internet! Ska ju få 80Mbit...VILL HA NU!!!

Kommentarer



kajsa
skrivet 2008-11-18 klockan 21:55:49

ahha. nej. Jag ´kan inte fixa min blogg. JAG HAR BROTTOM!!


kri.
skrivet 2008-11-19 klockan 11:21:21

hahaha i love it!! du är en sån olycksfågel ibland =P (skönt att man inte är ensam!!)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar