ika i rutan

skrivet 2008-11-30 klockan 01:08:32
Tror ni jag vakna kl.08:00 för att tvätta, nix! Sov som en stock. Nu har jag inte velat gå ner och se hur länge det dröjer tills jag kan nästa gång. Jobbade idag igen. Kom en timme försent till jobbet, omedvetet. trodde jag började 15:45, men det var visst 14:45. Nåväl, d gick iaf. Sen lova jag stanna till 20. Var själv på Boppen idag, där som man gör nuggets å kyckling-grejs. Asbra gick d. Sänkte väl kanske lite för mycket, men det är svårt att beräkna hur mycket som går åt. Sen bestämde jag lite i köket sådär allmänt ett par timmar:D Det var jag, Fredrik och Tomas, vi var asbra i köket:)
Nu på kvällen har jag fixat till min fula vita garderob. Väggdekalen var kanske i det minsta laget, men lite piffar den ju upp. Den var inte så dyr, så tänkte att jag testar. Vad tycks?
Har inte kunnat bestämma mig vad jag ska ha i kokskåpet och vad jag ska ha på min aluminiumhylla, så nu är det lite blandat. Måste ju snart bestämma mig, så jag kan ha inflyttningspartaj när allt är färdigt.
Nu i säng. jobb imorgon igen!


en närmare titt på motivet.

Kommentarer



Hansson
skrivet 2008-11-30 klockan 01:36:15

Du är så kreativ så att jag blir avundsjuk. Kan inte du ge mig lite energi och kraft att fixa och dona i min lgh. Eller det kanske går att hyra dig :)


skrivet 2008-11-30 klockan 16:22:43

Shit va fint! Jag trodde att du målat själv först. Sköt om dig! Kram Mia



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar