litet nytt

skrivet 2008-11-13 klockan 15:24:36
Fick reda på resultatet i grafiska material tentan idag. Jag hör till de bättre i klassen och casha in en femma! Jee! Det knepiga i historien var att jag pluggade blott 1,5 dag innan tentan. Det betyder att jag kommer fortsättningsvis vara en latmask:D

Appråpå mitt tidigare inlägg om allt jag pluggat, så var det mer för att redovisa allt jag borde kunna. Man känner såhär; drygt halvår kvar på utbildningen och sen är jag klar, sen ska jag ut i arbetslivet, man blir ju litet nervös. Vad kan jag? Vad ska jag jobba med? Kommer jag få ett jobb? Ni vet, lite framtidsangst sådär. Kommer ju gå hur bra som helst, men man får väl oroa sig, lite grann.

Det fina resultatet firades iaf med nya trosor från björn borg och en munkjacka från jc, samt ett par nya svarta shorts från intersport.

Kommentarer



skrivet 2008-11-13 klockan 16:35:19

snygg munkis;) jag fick också en femma, vi är för bra! vad roligt det ska bli att jobba med dig och Kajsa! kram


Anonym
skrivet 2008-11-13 klockan 22:11:23

Tja söt!

DU LEKER DU MED DESIGNEN SER JAG =)

Snygga kläder! =)



/puss in design partner!!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar