sådärja

skrivet 2008-11-01 klockan 03:00:50
Nu har jag flyttat till Allfarvägen på Bullermyren. Första natten i nya lägenheten väntar. Tack Kajjan, Kristin och Nader för hjälpen. Nu är allt bara instuvat, så har en hel del att organisera de kommande veckorna. Men det känns jättebra!
Kändes hopplöst vid det här skedet, mycke grejer, lite folk. Men sen kom Kajjan.

Och vips,en mini-buss med superduktig Kajjan & hjälp av Nader, så var vi klara.

så här långt har jag kommit idag. ovan är min nya myshörna, sängen passade perfekt under skåpen som förra hyresgästen lämnat åt mig för en liten ersättning.

andra sidan av min lilla etta. här ska expedit hyllan stå och mitt nya skrivbord.

hallen, tack helena för kartongerna, bananlådor är grymt bra att flytta med.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar