turquoise&white

skrivet 2008-11-13 klockan 00:26:44
Okej, nu har jag målat klart kokskåpet, fixade  till de vita ytorna också, för att fräscha upp. Sen höll inte målartejpen, så nu fick jag fixa de turkosa ytorna igen. Nu är man ganska trött på att måla:)

Alltid samma sak, man börjar hurtigt och sen tappar man intresset efter att det blivit lite jobbigt. Målade ett tidningsställ i trä och mitt skoställ också av bara farten.

Igår när jag målade mitt i natten och stod på en stol så åkte den under mig och jag föll. Fan vad jag slog mig och vilket brak, hoppas jag inte väckte grannarna. Nu har jag ont i nedre delen av ena skinkan, ett rejält blåmärke på vänster underarm och är litet blå på ena knäet. Aj!

Det är litet intressant när man är själv och slår sig, man kan lixom inte börja gråta. Man tycker bara så himla synd om sig själv och haltar till en stol/säng och kvider.

Kommentarer



Hansson
skrivet 2008-11-13 klockan 00:32:19

Kan du inte lägga in bilder på dina skador :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar