3 senaste dagarna

skrivet 2008-10-11 klockan 11:56:28
Hej, nu sitter jag i en minibuss påväg till sthlm. Kul med mobilt bredband. Vi ska spela mot Åkersberga idag. Det ska bli spännande. Liite man skulle vilja vara med och kriga.
Igår hade vi Idol-kväll hemma hos mig med handbollsbrudarna. Det var lyckat. Lite överdos av tacos och godis bara.. Somnade som en stock:)

I torsdags skulle jag ta en öl på kåren, hehe. Blev väl kanske lite mer.. Hade sovit 4h natten innan pga nattskiftet på donken och studiebesök på Fors kartongbruk.
<--- Sällan dom kallar mig Mumin på donken.

Martti Ahtisaari fick fredspriset. Wow! Han har jag serverat kaffe och korv åt. Det var när jag jobbade på Nordcenter golfclub. Då tog han ett stop i min kiosk på greenen. Tyckte väl han borde ha tagit en banan ist. Kaffet i kiosken var dock utsökt. En sån maskin skulle man haft hemma.

Jag har en liten, pytteliten förkylning på gång. Min ena näsborre rinner lite. Jag som aldrig är sjuk!! *peppar* *peppar*

Nu har jag varit och skrivit nytt kontrakt på Tunabyggen. Så nu blir det definitivt flytt 31 okt/1 nov. Ni, alla hjälpsamma i Bolänge, kan boka in fredagen 31sta oktober på era scheman. Flytthjälp belönas med pizza/mcdonald´s.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar