selektivt minne

skrivet 2008-09-24 klockan 21:27:11
oj. Hade ju lektion idag. Hur kunde jag glömma 2h av mina hela 4h lektioner i veckan. Jag jobbade gladeligen på tills Sofia i min klass undrade om  jag skulle till skolan idag. Heh. Kul att jobba frukost på le donk. Massa snygga donare (=typ byggarbetare) kom ju förbi. Det funkar:)
Åh, på fredag är det en inlämningsuppgift i linjär algebra. Allt i mig, hela min kropp och hjärna är anti linjär algebra. Vet inte hur jag ska tvinga mig att få det gjort. Har försökt tricket med godis, men käkar upp d iaf även om jag inte pluggat särskilt mycket. Nån med några tips?
Haha, Sverker i Plus rules. E d så? Eee d så? haha.

Kommentarer



Kristin
skrivet 2008-09-24 klockan 21:48:54

kladdkaka funkar inte heller....=/

Men om jag tar dig i kragen och du mig i kragen så borde det väl gå?? Kan ju testa iaf =P



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar