sthlm +ny kamera

skrivet 2008-09-20 klockan 20:44:40
tjoo, nu får det bli flera olika inlägg om allt som hänt. Låt oss ta det i kronologisk ordning. VikingLine med Nina från H:fors. Vi deltog i en frågesport som vi var långt ifrån att vinna, sen vann vi inte ens ett tröstpris. Då gick vi på buffé. Ååååh, så gott. jag dööör:) Massa fisk, räkor å annat gott! Mätta å belåtna blev det filmen Sex and the city i hytten. Nina somna innan filmen var slut. Lite tröttis. Sen sov vi som stockar tills båten kom i land.
Väl i Stockholm begav vi oss till Matilda på Söder. Där fick vi frukost, tack. Litet shopping i sthlm och en vinare från systemet och vi var redo för dagens höjdpunkt. COLDPLAY i Globen. (mer om det i ett annat inlägg)
När jag kom hem hade jag fått min nya kamera. En panasonic lumix dmc-tz5. Men ingen faktura på den, så jag har inte börjat använda den ännu, då jag inte betalt den. Har vunnit den på mr.svensson.se. En auktionssite på nätet. 28,40kr blev den, å jag satsade 500kr, så fick den för ett otroligt bra pris. Sist och slutligen med allt satsas på mr.svensson så fick jag kameran för 1500kr och då är den värd över 3000kr. Så jag är nöjd. Men mr.svensson är otroligt beroendeframkallande så tänker inte satsa mer där.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar