Suomi

skrivet 2008-09-08 klockan 22:19:02
Hej Finland! Kommer hemHem på fredag! Åker gratis över med dagsbåten, så är i Karis cirkus 22-tiden. Mamma var nöjd iaf. Vi ska stänga stugan på söndag. Trökigt att man inte får studierabatt på VR längre, då jag studerar utomlands. Så om nån är påväg hem från Åbo fredag kväll, ta mig med!
Sen åker jag tillbaka till Svea på tisdag kväll med Nina och Carina. Party, party! Vi ska med Nina på Coldplay i Globen på onsdag. Ser sjuktmycket framemot detta.

Idag var jag "som en kossa som släppts ut på ängen efter en lång vinter" på träningen. Det var så himla roligt. Vi hade rugby först och jag tar bollen springer igenom alla och sätter den i mattan, haha. Det måste ha varit en syn! Grymt kul. Får se vad mitt knä tycker om mig imorgon.

Kommentarer



skrivet 2008-09-09 klockan 11:32:18

Ike! Resan bokad o tyvärr så blir d bara du o jag för allas vår egen Carajna har gått o skaffat fast tjänst o får inte resa iväg just nu. Men va e d där, trevligt blir det ändå!

Kram.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar