Osternlunch

skrivet 2009-04-11 klockan 19:50:08
Glad pask! Vi har ätit god middag hos Helga idag. Satt ute i trädgarden och hade det skönt. Sen var vi till ett mindre shoppingcenter och jag hittade ett par snygga gladiatorsandaler. Hade ju bara med mig mina rosa etnies, sa har varit lite varmt om fötterna;)

Sen var jag i Schönbrunns slottspark och jogga med Miko. Det var sjukt att springa mitt i historien. Sjuktfint och det gick bra förutom att killen har ont i sitt skadade ben, blev lite kortare runda än väntat, men det var okej. I solen var det +28°C. Mmm, sommar! :D

Nu ska jag duscha och fixa mig i ordning för tjejkväll med Astrid och nagra väninnor. Innan ska jag dock kocka lite för Phille och mig. Kyckling i uncle ben's sas och ris. jami.

Söta färgade ägg.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar