rock

skrivet 2009-04-23 klockan 15:59:58


Razorlight var suveräna. Sangaren Johnny är helt lysande. Även om jag kände igen kanske 3-4 latar, sa kunde man njuta av nyss nämnda sangares röst och grymma trummor och gitarrer samt bas. Shit vad killarna kunde spela. De ändrade takt hur som helst och var grymt samspelta.

Snow Patrol ska spela 26 maj i Wien (vill, vill, vill se dem), egentligen tänkte jag komma hem 21 maj pga tandläkartid 25 maj och sa ska ju ex-jobbet redovisas följande vecka. MEEEEN, Phille kunde tänka sig att försöka förlänga min praktik med en manad, sa da skulle jag komma hem 2 juni. Inget är klart ännu! Vi far se!!!

Kanske man skulle bli i Wien:D

Kommentarer



kristin
skrivet 2009-04-23 klockan 18:00:14

jag har sett en skillnad här på bloggen.. vet inte när det ändrades, men alltså...

"everyday anyday - mitt liv som jag" har ändratss?? numera mitt liv i wien? funderar du på att stanna`??


ika
skrivet 2009-04-23 klockan 18:13:24

jo, ändrade det idag. klart jag funderar pa att stanna.

ett ar eller tva i wien skulle ju vara nice!

:D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar