snart fredag

skrivet 2009-04-16 klockan 09:10:10
Jej! Torsdag idag, vilket betyder fredag imorgon. Även om jobbet gar bra, sa längtar man sjuktmycket efter helgen. Jag skulle inte vilja bli en san som jobbar bara för veckoslutens skull. Det aterstar att se.

Igar var jag pa en öl me Miko till Flanagans, en irländsk pub. Det var helt fullpackat da det visades champions league. Vi hade ocksa tänkt se pa matchen, men vi var försent ute, sa fanns ingen plats. Blev uteserveringen istället. Det är sa varmt här sa man kan sitta ute ännu 21 i endast tröja. Pretty nice! Det är lika varmt som i Afrika stod det i tidningen.

Imorgon ska vi ha liten hemmafest med Phille. Jag ska bjuda gästerna pa hederlig taco & tortilla mat. Sadan mat aterfinns pa den lilla specialhyllan i mataffärerna:D Inte som i Sverige alltsa där du har en megah hylla med diverse tillbehör i mexikansk anda. Förutom Kathi och Astrid sa har jag bjudit Miko ocksa;)

update: Kathi är redan bortbjuden och Phille känner inte för att ha främlingar i lägenheten, sa blir lite mindre än väntat. Kanske utgang da iaf. Vi far se

Pa lördag är jag ensam hemma hela dagen, da Phille ska till Alter pa match. Det är nagonstans nära schweiziska gränsen. De aker med en buss fullproppad med fulla Rapid supportrar.

Nizar & Astrid i nachmarkt deli.

Kommentarer



kristin
skrivet 2009-04-16 klockan 17:54:07

saknar sol & värmen här i schweden.. iförrgår blev jag misshandlad av mitt paraply... inte lätt å vara jag ibland..



nu till de goda nyheterna: det verkar som att jag ska bli sambo :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar