the wochenende

skrivet 2009-04-06 klockan 23:59:23
Äsh, philles dator är sa seg, far inte upp nagra bilder även om jag lägger dem med dalig kvalitet. Shaise.

Iaf, sa maste jag sova NU! Jag är sa trött. Kan bara säga att jag har haft det sjukbra i helgen. Bra fest i fredags, lördagen var vi pa naschtmark och sen ut pa kvällen. Dansade till superbra musik, träffa snygg pojke.

Söndag var vi pa lunch till Helga, Philles mamma och det var gott. Sen var det Rapid match som de vann med 4-2, bra stämning pa stadion, sen var jag och springa korta rundan i skogen, gick hur lätt som helst. Sen träffa jag Miko (killen som jag träffade pa lördagen) pa stan och vi hade trevligt.

Kom hem vid 12 somna som en stock och hann inte sätta pa alarmet. Och nu är det mandag kväll. Vi har varit pa lokala puben pa 2 öl. Där fanns sma kycklingar i en liten inhängnad:)

Sa NU är man rätt sa färdig!

KRAM

Kommentarer



skrivet 2009-04-07 klockan 11:32:05

vad var det jag sa! ;)


skrivet 2009-04-07 klockan 16:03:37

aha ika! du får ragg! :D hur ser killarna ut där då? bättre kvalite än svenskar? haha



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar