tisdagens lunchblogg

skrivet 2009-04-14 klockan 12:17:21
Det fina vädret haller i sig. Nice! Tisdag idag, känns som mandag,  ännu en dag pa jobbet. Ska göra moodboards idag. Vet inte riktigt om jag fattat hur man gör, men ska göra ett försök.

Igar at vi lunch hos Helga, sen städade jag lite medan Phille och Flo var iväg och träffade sin farmor. Sen träffade jag Miko pa stan. Vi var till donauinsel och tog lite sol pa en parkbänk. Efter det blev det falafel vid schwedenplatz.

I lördags var det tjejkväll med Astrid och en av hennes kompisar. Vi var först pa en bar som hette Donau och sen till Leopold. Inte lika bra musik som förra gangen, vilket betydde mycket häng vid baren och jag blev rätt sa full. Träffade Vicki som jobbar pa JWT där ocksa, vilket var kul. Sen kom Miko dit och vi gick hem tillsammans. Han fixa nattmat at mig sa det var gulligt.

Söndag var det Rapidmatch och sen var jag sa trött sa jag gick och la mig redan innan 21.

Nu lunch.
ps. tack för kommentarerna:D ds.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar