TODAY IT'S FRIDAY

skrivet 2009-04-24 klockan 11:42:40
Morgonen börjar bra, jag drömmer konstigheter (har drömt helt sjuka saker den senaste veckan) mellan 07:00 och 07:30 (alarmet gar 07:00 och sa snoozar jag 15-30min). Väcker Phille 07:30, han yrar wie spät ist es..? Sen dusch och frukost. Phille kommer in i köket och hurrar TODAY IT'S FRIDAY varpa jag tappar ett ägg pa golvet? Skulle inte ens göra omelett. Fattar inte varifran det ägget kom. Haha! Just snyggt, undrar hur det kommer lukta när vi kommer hem idag.

Igar kasta jag en flaska cola pa mig själv ocksa här pa jobbet. Tur att inte tagentbordet fick sig. Sag ut som om jag levt i slummen ett par manader och inte tvättat min tröja. Väldigt proffsigt. Dessutom är bordet nu lite klistrigt.

Men allt är glömt idag är det fredag!! Ska träffa favoritgrabben och mysa! Jej! Vi har ju bara träffats en gang pa 5 dar. Han har gatt lite sönder.

Enjoy the WE folks!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar